افتتاح رسمی فستیوال هنرهای رزمی در کیش/ حضور ورزشکاران 69 کشور
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

سرویس
 
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ / Dec 19 2012
تعداد کل اخبار: 734
 

افتتاح رسمی فستیوال هنرهای رزمی در کیش/ حضور ورزشکاران 69 کشور

» سرویس: ورزشي - كشتي، رزمي

سومین دوره ی فستیوال هنرهای رزمی با پیام رییس جمهوری و حضور رییس کمیته ملی المپیک به صورت رسمی افتتاح شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سومین دوره این فستیوال با حضور حدود 1200 نفر در قالب( ورزشکار، داور، عوامل اجرایی، میهمانان ویژه و همراهان) و نمایندگان 69 کشور خارجی در سالن چند منظوره المپیک جزیره کیش با حضور علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک ، روسای چند سازمان جهانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

 

در سومین دوره فستیوال هنرهای رزمی در کیش ورزشکاران رشته های رزمی پاهایوت، قوه الرمی، کشتی با کمربند، ووتا، ووینام،جوجیتسوو کیک بوکسینگ شرکت دارند و مبارزه خواهند کرد.

 

 

در مراسم افتتاحیه علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک متن پیام رییس جمهوری ایران به سومین دوره فستیوال را قرائت کرد.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بِسم اللِه الرَّحمن الرَّحیم

 

اَللّهُمَ عَجِّلِ لوَلیّکَ الفَرَج وَالعافیة والنصّرواجعلنا من خیره انصاره واعوانه والمستشهدین بین ید یه

 

برگزاری سومین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی در ایران با حضور چشمگیر ورزشکاران داخلی و خارجی ، فرصت مغتنمی است تا بار دیگر نام سرزمین پر افتخار ایران همراه با یکی از ارزشمند ترین شاخص های اجتماعی و فرهنگی یعنی ورزش و ورزشکاری عجین گردد و نگاه جهانیان را به توانمندی ها و شایستگی های فرزندان ایران اسلامی در میادین دوستی ،صلح و جوانمردی معطوف نماید.

 

در آموزه های غنی فرهنگی ما تربیت جسم ،سرانجام رشد وتعالی روح است .با این رویکرد، فراهم آوردن موقعیت های رقابتی وپرورشی می تواند بستر مناسبی برای تشویق کودکان ،نوجوانان و جوانان کشور در راه پویایی و حضور پر نشاط آنان در جامعه باشد.

 

امروزه میادین ورزشی نقش مهمی در انتقال نظم و فرهنگ پذیری به نسل های آینده دارند و با ایجاد شور ونشاط، بر ارتقاء کیفیت زند گی افراد جامعه می افزایند، از این رو برپایی چنین مسابقات و پیکارهایی اقدامی ستود نی است .

 

از آنجا که سوداگرن دنیای غرب جایگاه سازنده ورزش را خدشه دار کرده و آن را به ابزاری برای تجارت و کسب سود بیشتر تبدیل نموده اند، امیدوارم این رویداد ورزشی زمینه ای برای گسترش روحیه و منش پهلوانی از عمق فرهنگ «فتوت محور» ایران به دیگر فرهنگ ها و ملت ها گردد.

 

ضمن تاکید بر حفظ و ترویج خصلت جوانمردی و آداب پهلوانی، از خداوند بزرگ برای تمامی ورزشکاران و برگزار کنندگان این برنامه ارزنده توفیق و سربلندی مسئلت دارم.

 

 

 

همچنین محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: برگزاری سومین دوره فستیوال هنرهای رزمی به میزبانی کشورمان فرصتی است نیک برای به نمایش گذاشتن توانمندی مسئولان ورزشی کشورمان در برگزاری و میزبانی رویداد های بین المللی. بدون تردید فدراسیون رزمی به عنوان یکی از فدراسیون‌های موفق و مدال آور در عرصه بین المللی می تواند همچون دو دوره گذشته این جشنواره رزمی ، ضمن میزبانی مطلوب این رقابت ها با دعوت ازنمایندگان کشورهای مختلف جهان درکنار به نمایش گذاشتن توانمندی ورزشکاران رزمی کار ایرانی در برابر رقبای خود، گوشه ای ازفرهنگ و تمدن بزرگ اسلامی ایران عزیز را به رخ میهما نان خارجی کشیده که این امر خود نیز می تواند سرلوحه دیگر فدراسیون ها در برگزاری چنین رقابت های بزرگی با حضور مدعوین و ورزشکاران خارجی باشد.

 

همچنین محمد عباسی وزیر ورزش پیامی به مناسبت برگزاری این فستیوال صادر کرد که به شرح زیر است:

 

 

 

بسمه تعالی

 

امروز بسیار خرسندم خیر مقدم بگویم به تمامی ورزشکاران و مسئولین سومین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی که افتخار میزبانی آن را ایران اسلامی دارد.

 

ورزش بعنوان وسیله در نزدیکی تمدنها فارغ از رنگ ها و ملیت ها در جهان امروز مطرح است و می تواند دیوارهای فرضی قومیت ها را برداشته و باعث ایجاد ارتباط نزدیک قلب ها گردد.

 

امیدوارم شما عزیزان حاضر دراین رویداد جهانی پیام آوران صلح و دوستی ملت ایران به جای جای جهان باشید و روزهای خوشی را در جزیره زیبای کیش، مروارید خلیج فارس داشته باشید.

 

از برگزار کنندگان سومین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی تشکرمی کنم که فرصتی فراهم ساختند تا در کنار یکدیگر در فضای دوستانه رقابتی جوانمردانه را شاهد باشیم.

 

در پایان برای تک تک شرکت کنندگان آرزوی توفیق و بهروزی دارم.

 

 

انتهای پیام

● مشاهده‌ی نظرات (0)
 
نام و نام خانوادگی*  
ایمیل*  
متن نظر*  
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 364
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 364
بازدید ماه : 470
بازدید کل : 13140813
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7